Friday, August 21, 2009

Insaf La................

Salam,

Insaf la, kita makin lama makin tua dan makin lama makin dimamah usia. Bukan kita boleh hidup untuk selama-lamanya, jangan la hanya dengan sedikit ilmu didada, cara pemakaian dan cara luaran yang ditonjolkan sudah kita mampu menghakimi orang. Berapa ramai untuk kita mohon kemaafan kelak hanya allah sahaja yang tempat kita berserah. Apa yang masalah Islam yang di bawa oleh UMNO, adakah Islam yang di bawa oleh UMNO melarang orang yang beragama Islam tidak mengerjakan sembahyang. Berapa ramai orang islam yang berada di dalam UMNO berkecil hati selepas kata-kata yang telah terucap, mampukah kamu yang bercakap demikian memohon maaf kepada semua orang islam didalam UMNO???....sudahlah kembali ke jalan islam sebenar, pintu taubat sentiasa terbuka.

"Berikut ialah transkrip rakaman audio yang disiarkan oleh Buletin Utama:

‘‘Tiada sebab langsung orang Islam tolak Islam. Islam yang dibawa oleh UMNO ini Islam kacukan, Islam plastik. Macam duit palsu, ubat palsu, makanan palsu. Ini Islam palsu yang dibawa UMNO.

‘‘Islam ini tidak boleh bawa ke akhirat, tidak boleh bawa ke syurga, dia boleh bawa dekat pintu kubur. Bertengkar atas muka tak habis-habis dengan Melayu sendiri boleh bertengkar.’’" - UTUSAN






Tukang Mengarut: Kiamat dah dekat......

0 comments: