Thursday, July 30, 2009

Mesyuarat Perwakilan Puteri UMNO Bahagian Pandan 2009

Salam sayang semua,

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi kerana pada 26 Julai 2009 (Ahad), jam 10.00 pagi dan bertempat di Hotel De-Palma Ampang telah berlangsungnya Mesyuarat Perwakilan Puteri UMNO Bahagian Pandan 2009 dengan jayanya. Terima kasih kepada YBhg. Pn. Asmaiza bt Ahmad iaitu Exco Puteri UMNO Malaysia merangkap Ketua Puteri UMNO Perlis kerana sudi hadir dan merasmikan Mesyuarat Perwakilan Puteri UMNO Bahagian Pandan. Terima kasih juga kepada Cik Haslinda Zerain & barisan exco puterinya kerana sudi datang sebagai wakil perhubungan UMNO Selangor ke Mesyuarat Pu3 UMNO bahagian Pandan. Tidak lupa juga, Puteri UMNO Bahagian Pandan ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mantan Ketua Bahagian Pandan, ketua-ketua cawangan, wanita & pemuda yang sudi hadir untuk memberi sokongan memeriahkan majlis kami. Alhamdulillah sekali lagi kerana mesyuarat ini dapat di jalankan dengan suasana yang meriah dan tersusun.















Tukang Mengarut: Harap2 pemangku ketua bahagian kotakan janji supaya puteri tidak di anaktirikan oleh bahagian lagi... he..he..he

1 comments:

Teratak Cahaya said...

Saudari Puteri Pandan,

Apakah usul2 yang dibawa sewaktu mesyuarat Pueri UMNO Bahagian Pandan....kongsikanlah untuk tatapan ahli-ahli bahangian Pandan.

Adakah tuan punye blog akan hadir malam ni...di KDE.....Mesyuarat Perwakilan bahagian PANDAN?

kalau hadir....silalah email ke jobs1malaysia@gmail.com .